چرا دانشمند کوچولو؟

خرید بک لینک
دوستان من سلااااااااااااااااامشما اهل خیال پردازی هستین؟ من که خیلی خیال پردازی میکنم...کلا رویاهامو اول تو خیالم میسازم بعد برای رسیدن بهشون تلاش میکنم.این قسمت رو از کتاب آلیس در سرزمین عجایب نوشته لوییس کارول براتون نوشتم. لطفا بخونینش:آلیس گفت: باورم نمیشود!ملکه با تأسف گفت: باورت نمیشود؟ دوباره سعی کن. نفس عمیقی بکش و چشم هایت را ببند.آلیس خندید: فایدهای ندارد، به زحمتش نمیارزد. آدم نمیتواند چيزهای غير ممکن را باور کند.ملکه گفت: به جرأت میگویم دلیلش این است که زیاد تمرین نداری. وقتی من سن و سال تو بودم، روزی نیم ساعت این کار را میکردم. گاهی حتی پیش از صبحانه، حدود شش چیز غیرممکن را تصور میکردم. وقتی آدم جرأت خیالپردازی را داشته باشد، معجزههای زیادی رخ میدهد. مشکل این است که مردم هیچوقت چیزهای غیر ممکن را تصور نمیکنند !+ نوشته شده در چهارشنبه هفدهم آبان ۱۳۹۶ساعت 12:1 توسط دانشمند کوچولو | چرا دانشمند کوچولو؟...

ما را در سایت چرا دانشمند کوچولو؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 90 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 1:03

سلام دوستان جونیه سوال مهم دارم از شما... تو اوقات فراغتتون چی کار می کنین؟من بیشتر اوقات کتاب میخونم... هر کتابی که اون لحظه برام مفید باشه رو میخونم بعضی وقتا داستان نوجوان هم میخونم...کتاب خوندن رو خیلی دوست دارم..بعضی وقتا تو زمان بیکاریم کارتون می بینم یا نقاشی می کشم برای کودک درونم!شما بهم بگین در اوقات فراغت چه کارهایی می کنین؟+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و چهارم آبان ۱۳۹۶ساعت 14:54 توسط دانشمند کوچولو | چرا دانشمند کوچولو؟...

ما را در سایت چرا دانشمند کوچولو؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 1:03

صفحه بندی